Skip to the content

Handelsbetingelser

Tilmelding og betaling

Ved tilmelding til Bonsai Instituttets kurser faktureres det fulde beløb ved tilmelding. Ved uddannelser er der mulighed for at opdele beløbet i rater, der faktureres separat.

Afbestilling

Fortryder du din tilmelding eller bliver du forhindret i at deltage, skal afbestilling ske ved henvendelse på mail til uddannelse@bonsainet.dk.

Uddannelser

Ved afbestilling på e-mail 30 dage inden uddannelsesstart refunderes det fulde beløb minus 5% i administrationsgebyr. Ved afbestilling på e-mail 29-14 dage inden uddannelsesstart refunderes 50% af det betalte beløb. Ved afbestilling mindre end 14 dage før uddannelsens start refunderes beløbet ikke. Rategebyrer refunderes ikke. 
 
Kurser, workshops, foredrag

Ved afbestilling 30 dage inden opstart refunderes det fulde beløb minus 10% I administrationsgebyr.

Ved afbestilling 29-14 dage inden opstart refunderes 50%.
Ved afbestilling mindre end 14 dage før opstart refunderes købet ikke. 

Betalingsmetode & frister

Ved tilmelding fremsendes faktura pr e-mail. Ønske om betaling via EAN samt EAN-nummer oplyses ved tilmelding til uddannelse@bonsainet.dk.

Beløbet indbetales på bankkonto: Bank / Reg.nr. 6737 / Kontonr. 1229419

Forfaldsdato - Netto 14 dage. Fakturanr. bedes angivet ved bankoverførsel

Ved betaling efter forfald tilskrives der et gebyr på 100,00. Ved tilmelding 14 dage før opstart er betalingsfristen netto 7 dage.